Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-04-26T12:50:31+02:00
No tak, tylko będzie miał więcej ścian bocznych,ale nadal jedną podstawę (w kształcie równoległoboku). Zacznij od narysowania podstawy, zaznacz wierzchołek i pociągnij cztery krawędzie do wierzchołków danego równoległoboku. Powodzenia :)
2009-04-26T12:51:12+02:00
Rownoleglobok czyli para bokow rownoleglych np. prostokat romb trapez kwadrat
rysujesz ktoras z tych figur i do tego trzeba dokonczyc tak jak sie robi graniastoslup
pozdro
1 5 1