Odpowiedzi

2010-04-12T16:34:10+02:00
X-ilość głosów otrzymanych przez Wojtka
x+37 - liczba głosów otrzymanych przez Jarka

x+x+37=421______/-37
2x=384_______/:2
x=192

Odp.: Wojtek otrzymał 192 głosy a jarek 229
1 5 1
2010-04-12T16:36:40+02:00
421-37=384
384:2=192
192+37=229
odp wojtek otrzymał 192 głosy,a jarek 229.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:38:19+02:00
421-37=384 384:2=192 192+37=229
Jarek-229 głosów
Wojtek-192głosów
1 5 1