Odpowiedzi

2010-04-12T16:37:23+02:00
1.śmierć ważnej osoby
2.Spalenie się hotelu lub innego miejsca
3.zderzenie się dwóch pociągów
4.gdy np. jakiś nauczyciel z twojej szkoły zginie w wypadku samochodowym
5.porwanie i zabicie twojej koleżanki przez gościa którego poznała w internecie

więcej nie wiem . .. . .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:42:26+02:00
Polskie żałoby narodowe:
1) Katastrofa pod Smoleńskiem
2) Katastrofa górnicza w kopalni "Wujek"-"Ruch Śląsk"
3) Pożar hotelu socjalnego w Kamieniu Pomorskim
4) Katastrofa lotnicza w Mirosławcu
5) Katastrofa polskiego autokaru we Francji
6) Katastrofa górnicza w kopalni Halemba (2006)
7) Katastrofa budowlana na Śląsku w 2006
8) Zamach w Londynie 7 lipca 2005
9) Śmierć papieża Jana Pawła II
10) Trzęsienie ziemi na Oceanie Indyjskim w 2004

:]
  • kl55
  • Rozwiązujący
2010-04-12T16:42:43+02:00
Awięc
minuta ciszy
ludzie ubrani na czarno
oczywiście wywieszone flagi biało-czerwone z czarnym paskiem
ludzie modlą się w kościele
jeśli są jakieś ważne mecze np. hmm jakieś tam światowe
rozgrywki to obroncy mają czarne paski od rekawiczek oraz piłkarze tez na reku
jesli ktos wygra nie smieje sie
tylko szturchnie kogos w ramie


nie wiem tylko tyle wymyslilam