Przetłumaczy ktoś słówka
1) Inliner fahren
2) Billard spielen
3) die Clique treffen
4) mit Freundinnen shoppen
5) Franzosisch lernen
6) Basketball spielen
7) mit dem Skateboard trainieren
8) im Internet surfen
9) ins Kino gehen
10) mit der Band uben
11) quatschen
12) Schlagzeug spielen
13) in der Halfpipe Figuren machen
14) einen Hip-Hop-Kurs besuchen
15) ein Konzert geben
16) schwimmen

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:40:20+02:00
Nauka jazdy
grać w bilard
spełniają kliki
robić zakupy
uczyć się francuskiego
grać w koszykówkę
jeździć na deskorolce
serfować po internecie
pójść do kina
grać zespołowo
pogawędzić
grać na perkusji
dokonać w połowie postaci rury
chodzić na lekcje hip-hop-u
koncert
pływać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:45:12+02:00
1.Nauka jazdy
2.Grać w bilard
3.Spełniają kliki
4.Robić zakupy
5.Uczyć się francuskiego
6.Grać w koszykówkę
7.Jeździć na deskorolce
8.Serfować po internecie
9.Pójść do kina
10.Grać zespołowo
11.Pogawędzić
12.Grać na perkusji
13.Dokonać w połowie postaci rury
14.Chodzić na lekcje hip-hop-u
15.Koncert
16.Pływać

pozdro ;)