Hej bo to na jutro błagam pomóżcie bo ja nie potrafięoto zadanie:Napisz psalm ,wktórym dziękujemy Bogu za wszelkie dobro i uwielbiamy go.Psalm zacznij słowami Chwalcie Pana.! i ten psalm ma mieć przynajmniej 4 zwrotki i refren ....plisss

3

Odpowiedzi

2010-04-12T16:52:53+02:00
Chwalcie Pana bo jest dobry.!
To On stworzył nam ten piekny świat.!
On dla nas wszystko to uczynił.!
ref:
Pan kocha mnie.
Pan troszczy sie.
Pan kocha mnie.
Pan troszczy się.

Bóg dobry jest.
Umarł za me grzechy.
Choć bolało bardzo Go On dlamnie umarł.
ref:
Pan kocha mnie.
Pan troszczy sie.
Pan kocha mnie.
Pan troszczy sie.

Chwalcie Pan bo jest dla nas miłosierny i sprawiedliwy.
Nie lękajcie sie Go.!
On nas nigdy nie zawiedzie.!
ref:
Pan kocha mnie.
Pan troszczy się.
Pan kocha mnie.
Pan troszczy sie.

On kocha mnie.
Ja kocham i nie lekam się Go.!
Pan pomoże zawsze mi.!
ref:
Pan kocha mnie.
Pan troszczy się.
Pan kocha mnie,!
Pan troszczy się.!
2010-04-12T16:59:38+02:00
Ref.
Pan Bóg jest z nami i Jemu ufamy.

I.
Chwalcie Pana wszystkie narody,
On Naszą wodą na pustyni.
Z Panem dzielimy Swe nadzieje,
A On pomaga wszystkim ludziom.

II.
Nie lękajcie się prosić o pomoc,
Bóg bowiem Naszym zbawcą.
Co jesteś warty to się stanie,
W Panu Twoja nadzieja.

III.
Uwierz Panu we wszystko co mówi,
On dla Ciebie chce dobrze.
Pan- Moja Moc i Modlitwa,
Podtrzymał gdy mnie popchnięto.

IV.
Panie Boże i Nasz Ojcze!
W Ciebie wszyscy wierzymy!
Zawsze i na zawsze,
Teraz i na wieki wieków.

może być? :)
melodia jak do normalnego psalmu śpiewanego w każdą niedzielę w Kościele.
Niektóre cytaty, słowa, wersy pochodzą z Bibli i Pisma Świętego. :*
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • kl55
  • Rozwiązujący
2010-04-12T17:00:27+02:00
Ref; Chwalcie Pana bo jest miłosierny

1.) Chwalcie Pana bo jest miłosierny,
za to że jest z nami o każdej porze dnia i nocy,
on jest panem i zbawieniem moim,
Będę go słuchał aż po grób swój.

Ref; Chwalcie Pana bo jest miłosierny

2.) Chwalmy Pana ,bo zawsze możemy na nim polegać.
Czy Tsunami czy Trzęsienie Ziemi.
Nigdy mnie nie opuściłeś Paanie o Paanie.
W tobie mam nadzieję na lepże żyycie .

Ref; Chwalcie Pana bo jest miłosierny

3.) Pan jest ze mną gdy go potrzebuję,
Gdy się na kimś zawiodę,
on mnie wysłucha i pomooże,
bo Pan jest mym przyjacielem

Ref; Chwalcie Pana bo jest miłosierny

4.) Kiedy mi smutno myślę o Panu,
I wtedy chumor mi powraca,
nie jestem zbyt duża ale ja to czuje
Że Pan mimo wszystko mnie kocha .

Ref; Chwalcie Pana bo jest miłosierny