Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:46:30+02:00
Sądzę, że Śmingus-dyngus to piekna Polska tradycja świąteczna. Lubię ten dzien, bo zazwyczaj jest cieplo i mozna sie niezle bawic przy oblewaniu wodą. Lecz pomimo, że jest to świątecznna tradycja, należy zachować pewien umiar i ostrożność: Przede wszystkim nie oblewać się wodą przy gniazdku lub innych urzadzeniach elektrycznych. Ponadto nie powinnismy lać zimna wodą tych, którzy są chorzy i nie oblewać dużą ilością, aby nie przeziębić się. Powinniśmy podchodzic do tego zartobliwie i z umiarem, nie dla popisu i podziwu olewać dużą ilością wody, lecz dla zabawy zachować tą tradycję.
1 5 1
2010-04-12T16:48:52+02:00
Jest to bardzo wesoła tradycja "oblewanie się wodą" ,ale nie należy oblewać ludzi którzy idą do kościoła czy do miasta.Trzeba także szanować wode czyli oblewać się z umiarem i zdala od przedmiotów elektrycznych

NIE WIEDZIAŁEM CZY DUŻO CZY MAŁO