Mam 3 zadania z matematyki. Proszę o szybką odpowiedź
PILNE !!!
Przykład
a) 3⅝+x=6⅔
Zadanie 2.
Od sumy liczb 3⅓ i 22¼ odejmij różnicę liczb 13⅓ i 6¼.
Zadanie 3.
Do różnicy liczb 15⅚ i 8 ⅛ dodaj sumę liczb 3¾ i 4⅔.
Bardzo Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:56:06+02:00
A)3⅝+x=6⅔ /-3 5/8
x = 6 2/3 - 3 5/8
x = 3 1/24

2. (3 1/8 + 22 1/4)-(13 3/4 - 6 1/4) = 25 3/8 - 7 2/4 = 17 7/4

3. (15 5/6 - 8 1/8) + (3 3/4 + 4 2/8) = 7 34/56 + 8 = 15 34/64 = 15 17/32
2010-04-12T17:00:05+02:00
A) 29/8+x=20/3
x=20/3-29/8
x=160/24-87/24=73/24
zad.2
(10/3+89/4)-(40/3-25/4)=(40/12+267/12)-(160/12-75/12)=307/12-85/12=222/12=18,5