Określ rodzaje podmiotów w podanych zdaniach:
1.Uczniowie dobrze się uczą.-
2.Bardzo lubię Basię.-
3.Patryk umówił się do kina.-
4.Deszczowa chmura nie straszy harcerzy.-
5.Zaprojektowano nowy czarny gmach teatru.-
6.Asia z Basią wybrali się do Zakopanego.-

2

Odpowiedzi

2010-04-12T16:52:07+02:00
1.Uczniowie
2.Basie
3.Patryk
4.Harcerzy
5.-
6.Asia i Basia
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:55:11+02:00
1.Uczniowie dobrze się uczą. kto się dobrze uczy? uczniowie podmiot GRAMATYCZNY
2.Bardzo lubię Basię. podmiot DOMYŚLNY
3.Patryk umówił się do kina. DOMYŚLNY
5.Zaprojektowano nowy czarny gmach teatru. GRAMATYCZNY
4.Deszczowa chmura nie straszy harcerzy. GRAMATYCZNY
6.Asia z Basią wybrali się do Zakopanego. podmiot SZEREGOWY

1 5 1