Witam,
Zadanie polega na zaproszeniu siebie do elitarnego portalu jakim jest Lockerz.com
Portal oferuje bardzo ciekawe przedmioty za punkty, które zbiera się za np: wejście na stronę, odpowiadanie na codzienne pytanie, zapraszanie znajomych
Przedmiotów jest masa: np. Xbox360 120Gb jest za 675punktów! telewizory, PSP, PS3, gry na konsole i PC, torebki dla Pań różnych zagranicznych firm...
"Tanio jak barszcz" :)
nagrody zaczynają się już od 15ptz!
Po zaproszeniu 20 znajomych dostajemy KOSZULKĘ gratis! i punkty x2!
Twórcą portalu jest były szef Amazon.com
Do zdobywania nagród wystarczy rejestracja i zbieranie punktów..chcesz zostać zaproszony?
Wystarczy w odpowiedzi podać swój adres e-mail.(Gwarantuje-zero spamu!)
Pozdrawiam i zapraszam

3

Odpowiedzi

2009-11-04T08:00:12+01:00
[email protected]
  • HD2D
  • Początkujący
2009-11-04T10:20:48+01:00
[email protected]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T12:28:51+01:00
[email protected]