Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T16:50:39+02:00
Proces fotosyntezy skutkuje na życie na ziemi ponieważ jest dobry i świeży oraz mokry.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:52:55+02:00
Proces fotosyntezy warunkuje życie na ziemi, ponieważ w procesie tym ubocznym produktem jest tlen niezbędny do naszego prawidłowego funkcjonowania, a drugim argumentem jest to że dzięki temu procesowi rośliny są samożywne i przez to mamy możliwość zdobycia pokarmu
1 5 1