Odpowiedzi

2010-04-12T16:53:51+02:00
AIDS jest to śmiertelna choroba, którą moiżna nabyć, nie tylko poprzez drogę płuciową ale także przezm zanieczyszczone igły, styknięcie się z chorą osobą poprzez całowanie, przez ranę będącą na ciele.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:08:11+02:00
Czynnikiem wywołującym chorobę AIDS jest wirus HIV, czyli ludzki wirus upośledzenia odporności.AIDS jest wirusową chorobą zakaźną, ale zaraźliwą tylko w specyficznych warunkach, bowiem wirus HIV ma ograniczone możliwości przenoszenia się z człowieka na człowieka. Ludzie zakażają się wirusem HIV poprzez niezabezpieczony stosunek płciowy z osobą zakażoną, lub przez Wspólne użycie igieł z narkomanem, strzykawek i innych przyborów (np. szczoteczki do zębów, pilnika do paznokci), na których może pozostawać krew. Wirus może się dostać do organizmu przez błonę śluzową pochwy, odbytu lub członka.

chyba wystarczy ;p
nie musisz wszystkiego przepisywac, to co ci nie potrzebne tego nie pisz ;D
3 5 3