Odpowiedzi

2010-04-12T16:52:00+02:00
Osoba, która nie potrafi usiedzieć w jednym miejscu. Poznosi ją energia i co chwile wpada na nowy, lepszy pomysł i próbuje go zrealizować. Szybko ją nudzą rzeczy, które zaczyna robić.
12 1 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:53:02+02:00
- postać dynamiczna – przechodzi przemianę

- początkowo

- pełen temperamentu pieniacz
- pyszny, gotowy do bójek, awantur, pijak, typowy warchoł szlachecki

- później (po licznych perypetiach i przemianie duchowej)
9 4 9