Odpowiedzi

2010-04-12T16:54:52+02:00
Ponieważ mogło tam być wielu Portugalczyków a jeżeli chodzi o kraj to Kanada lub Luksemburg.
2 5 2
2010-04-12T16:55:45+02:00
1) brazylia była kolonią portugalską

2) Kanada, Grenlandia, peru, boliwia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T16:58:56+02:00
1.Gdyż Brazylia była kolonią Portugalską

2.
- Belize
-Surinam
- Belgia
- Białoruś
- Chorwacja
- Finlandia
- Irlandia
- Malta
- Szwajcaria
- Afganistan
- Bhutan
- Cypr
- Indie
- Izrael
- Makau
- Singapur
- Sri Lanka
- Kenia
- Kamerun
- RPA
-Tanzania
( Z tymi językami to mam na pewno dobrze bo mam specjalna książkę :) Tu ci wypisałem wszystkie państwa)
1 5 1