Ćw 7. Temperatyra f w skali Fahrenheita przeliczamy na tęperaturę c w sali Celsjusza według wzoru podobnego w ramce.

a) 41 (stopni) Fahrenheita - ile to stopni Celsjusza.?
.................................................................
b) 23 (stopnie) Fahrenheita - ile to stopni Celcjusz.?
.................................................................
c) Antek zmierzył sobie temperaturę amerykańskim termometrem i stwierdził, że ma 97,7 <stopnia) i że przy tak wysokiej temperaturze nie może pójść do szkoły. Czy rzczywiście.?
............................................................................

2

Odpowiedzi

2010-04-12T16:57:32+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:03:20+02:00