Odpowiedzi

2009-11-04T09:50:14+01:00
1. kwadratu odciążenia

2. różnoimienne - przyciągają się

3. jednoimienne - odpychają się
1 5 1
2009-11-04T10:06:59+01:00
1.Wielkość fizyczna określająca porcje elektryczności?
kwadrat odciążenia
2. Ładunki różnoimienne przyciągają się.
3. Ładunki jednoimienne odpychają się.



1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Tony
  • Początkujący
2009-11-04T10:41:46+01:00
1. Ładunek elektryczny.
2. Przyciągają się.
3. Odpychają się.

:))
1 1 1