Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:04:04+02:00
Sprzedam dom w okolicach Zakopanego, niedaleko skoczni narciarskiej. Dom ma wymiary 7m na 10m.
Cena do uzgodnienia. Oto moj numer telefonu. .............


Zamienię koło do samochodu marki Opel, na koło z większym kołpakiem. Oczywi,ście za tą zamianę zapłacę. Moj telefon. ...............


Kupię chuśtawkę drewnianą, trzyosobową. Kolor brązowy. Najlepiej żeby miała drabinkę. Oto mój telefon. ...............
1 5 1
2010-04-12T17:09:47+02:00
SPRZEDAM- rower górski , damski, na gwarancji, koła 26 cali, nie używany, kolor srebrny. Dotatkowo bagażnik i kosz na zakupy. Cena do uzgodnienia.

ZAMIENIĘ - Mercedes 320 c , podgrzewane szyby i siedzenia, 6 poduszek powietrznych, jasna skóra, automatyczna skrzynia biegów, 5 drzwiowy, alufelgi, autoalarm, zestaw audio na Fiata 126 p, może być do remontu, stan blacharki i silnika bez znaczenia

KUPIĘ - mieszkanie 3 pokojowe lub mały dom do 150 m2 w dzielnicy blisko lasu lub morza,mile widziany podwyższony standard, zabudowa kuchni ,garaż i ogród.
1 5 1