Odpowiedzi

2010-04-12T17:07:19+02:00
Czułam wielki ból smutek i porażkę.
To wydarzenie zadziałało na mnie jak odejście najbliższej osoby w rodzinie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:08:18+02:00
Dowiedziawszy się o tej tragedii nie mogłam nic powiedzieć, czułam wewnętrzne rozdarcie spowodowane śmiercią kwiatu polskiej inteligencji XXI wieku. Dotychczas Katyń kojarzył mi się ze zbrodnią na polskich oficerach którzy zostali zamordowani przez Sowietów. Od tej pory to miejsce będzie dla mnie przeklęte, na którym zginęły 2 pokolenia polskiej myśli politycznej, dyplomatycznej i wojskowej.
Najtrudniejsze chwile przeżywają teraz rodziny ofiar którym serdecznie współczuje, oni muszą dźwignąć ciężar jakim jest śmierć najbliższych osób. Będę ich wspierała, łączyła się z nimi w modlitwie bo to jest jedyna droga do zrozumienia tej sytuacji.