Odpowiedzi

2010-04-12T17:04:14+02:00
CZesław Milosz
Wisława Szymborska
Lech Wałęsa
maria Curie Skłodowska
Władysław Reymont

pozdr i liczę na naj :)
350 4 350
2010-04-12T17:04:46+02:00
Maria Skłodowska Curie
Władysław Reymont
Henryk Sienkiewicz
Wiesława szymborska
Czesław Miłosz
32 2 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:05:18+02:00
Maria Skłodowska-Curie (dwukrotnie w 1903 r. w dziedzinie fizyki i w 1911 r. w dziedzinie chemii)
Henryk Sienkiewicz (w 1905 r. Literacka Nagroda Nobla)
Władysław Reymont (w 1924 r. Literacka Nagroda Nobla)
Czesław Miłosz (w 1980 r. Literacka Nagroda Nobla)
Lech Wałęsa ( w 1983 r. Pokojowa Nagroda Nobla)
Wisława Szymborska (1996 r. Literacka Nagroda Nobla)
177 2 177