Odp na te odpowiedzi xDe ;pp


1. Jak nazywają się opiekunowie Ani? ( imiona i nazwisko)
……………………………………………………………………………………………
2. Na jaki kolor dziewczynka zafarbowała sobie włosy?
……………………………………………………………………………………………
3. Jakim przezwiskiem Gilbert nazwał bohaterkę?
……………………………………………………………………………………………
4. Jak miał na imię pomocnik Mateusza?
……………………………………………………………………………………………
5. Za co pan Phillips ukarał Anię?
……………………………………………………………………………………………
6. Ania nie lubiła swojego imienia, o jakim imieniu marzyła?
……………………………………………………………………………………………
7. Kto ofiarował dziewczynce sukienkę z bufiastymi rękawami?
……………………………………………………………………………………………
8. Wymień dwa wątki poboczne w powieści.
……………………………………………………………………………………………
9. Co zamiast proszku do pieczenia Ania dodała do tortu?
……………………………………………………………………………………………
10. W jakich okolicznościach dziewczynka złamała nogę?
……………………………………………………………………………………………

11. Kto uratował Anię, kiedy podczas zabawy znalazła się na środku jeziora?
……………………………………………………………………………………………
12. Podczas nauki w seminarium Ania i Gilbert ze sobą rywalizowali. Które z nich zdobył stypendium Avery`ego?
……………………………………………………………………………………………
13. Dlaczego Gilbert oddał swój etat nauczyciela w szkole w Avonlea Ani?
……………………………………………………………………………………………
14. Nazwisko pastora.
……………………………………………………………………………………………
15. Przedmiot będący „piętą achillesową” Ani.
……………………………………………………………………………………………
16. Jakim imieniem dziewczynka nazwała:
A) zwykłą aleję – …………………………………………
B) miejsce zabaw z Dianą- ………………………………………



1. Jak ma na imię przyjaciółka od serca Ani? (imię i nazwisko)
…………………………………………………………………………………………….
2. Na jaki kolor według sprzedawcy dziewczynka miała ufarbować sobie włosy?
…………………………………………………………………………………………….
3. Ile lat miał Gilbert?
…………………………………………………………………………………………….
4. Dlaczego rodzice Diany nie pozwolili dziewczynkom się spotykać?
…………………………………………………………………………………………….
5. Jak nazywali się rodzice Ani? (imiona i nazwisko)
…………………………………………………………………………………………….
6. Dlaczego Maryla nie chciała zabrać Ani na piknik?
…………………………………………………………………………………………….
7. Mateusz kupił czy zlecił uszycie sukienki dla dziewczynki?
…………………………………………………………………………………………….
8. Ile lat ma Ania, w momencie rozpoczęcia się akcji powieści?
…………………………………………………………………………………………….

9. W jaki sposób pan Phillips ukarał Anie za spóźnienie?
…………………………………………………………………………………………….
10. Dlaczego Ania znalazła się na środku jeziora?
…………………………………………………………………………………………….
11. W jakim celu dzieci ze szkoły w Avonle`y urządziły koncert?
…………………………………………………………………………………………….
12. Podczas nauki w seminarium Ania i Gilbert ze sobą rywalizowali. Które z nich zdobył medal?
…………………………………………………………………………………………….
13. Na jaką chorobę zapadła siostra Diany?
…………………………………………………………………………………………….
14. Jak Ania nazwała pelargonie Maryli?
…………………………………………………………………………………………….
15. Zdrobnienie, którego dziewczynka nie znosiła?
…………………………………………………………………………………………….
16. Jakim imieniem dziewczynka nazwała:
A) lasek sosnowy - …………………………
B) sadzawkę na łące - ………………………………

z góry dziekuje ;pp

2

Odpowiedzi

2010-04-12T17:06:04+02:00
1. Maryla, Mateusz
2. zielony albo niebieski. xD
3.marchewką
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:46:54+02:00
1. Maryla i Mateusz Cuthbert
2.na kolor zielony
3.marchewka
4.Marcin
5.za spóźnienie
6.Kordelia
7.Mateusz
8.-życie mieszkańców Avonlea;wątki nauczyciela, pana Philipsa i nauczycielki, Muriel Stacy.
9.krople walerianowe
10.chodząc po dachu
11.Gilbert Blayt
12.Ania
13.
14.Allan
15.geometria
16.a)Aleja Zakochanych
b)


1. Diana Barry
2. kruczoczarny
3. 16 lat
4. Diana (przez przypadek) upiła się na podwieczorku u Ani- zamiast soku podała wino
5.Walter i Berta Shirley
6.ponieważ uznała, że Ania ukradła jej broszkę
7.kupił
8.12 lat
9. posadził Anię z Gilbertem w jednej ławce
10.podczas zabawy
11.koncert, z którego dochód miał być przeznaczony na zakup szkolnej chorągwi
12.Gilbert
13.na krup
14.Jutrzenka
15.Andzia
16.a)Las Duchów
b)Jasnooka

LICZĘ NA NAJLEPSZĄ ;) powodzenia:*
2 2 2