Odpowiedzi

2010-04-12T17:06:36+02:00
Roslinnosc jest znikowa wystrepuja pojedynczy najczesciej sa to trawy
zwierzat jest juz wiecej;
antylopa
gepart
lew
zyfafa
surokatka
5 2 5
2010-04-12T17:21:28+02:00
Roślinnosci porawie nie ma ale jak juz coś sie pojawi to moze jakies pojedyńcze trawy;)
zwierzęta:
-skorpiony
-wielbłądy
-gazele
-jadowite węze
-lwy
-antylopy
-skoczlki pustynne
-warany pustynne
-kojot
-hiena
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:06:00+02:00
Zwierzęta : wielbłąd, jaszczurki, owady, fenek, pająki, skorpiony, nietoperze, żmija pustynna i myszoskoczki
rośliny: palma daktylowa, cytrusy, banany, arbuzy, zboża i warzywa(w oazach)
kaktusy
11 3 11