Odpowiedzi

2010-04-12T17:10:48+02:00
Jednostki klasyfikacji zwierząt
- królestwo(zwierzęta)
-typ
-gromada
-rząd
-rodzina
-rodzaj
-gatunek

jednostki klasyfikacji roślin
-królestwo(rośliny)
-gromada
-klasa
-rząd
-rodzina
-rodzaj
-gatunek

:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:12:17+02:00
Rośliny:
1) Królestwo
2) Gromada
3) Klasa
4) Rząd
5) Rodzina
6) Rodzaj
7) Gatunek

Zwierzęta:
1) Królestwo
2) Typ
3) Gromada
4) Rząd
5) Rodzina
6) Rodzaj
7) Gatunek