Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T10:19:25+01:00
1) Włochy
2) Turcja
3) Grecja
4) Grecja
5) Francja
6) Turcja
7) Grecja
8) Włochy
9) Egipt
10) Libia
11) Grecja
12) Włochy
13) Hiszpania
15 4 15
2009-11-04T11:52:25+01:00
1- Włochy( Tarent)
2-Turcja(Milet)
3-Grecja(Ateny)
4-Płd. stok góry Parnas -Grecja-(Delfty)
5- Massalia (dzisiejsza Marsylia). -Francja
6-Zach.wybrzeże Azji Mniejszej -Turcja-Efez
7-Grecja-Korynt
8-Wsch. część Sycylii -Syrakuzy
9-Egipt-Teby
10-Obecnie Cyrena jest stanowiskiem archeologicznym niedaleko wioski Shahat-Egipt-Cyrena
11-Sparta leży w południowej części Peloponezu (półwyspu Grecji)
12-Włochy-Olbia
13-Hiszpania-Sagunt
9 4 9