Odpowiedzi

2010-04-12T17:15:47+02:00
Głębokim bólem napełniła mnie wiadomość o tragicznej śmierci Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, jego żony oraz osób, które towarzyszyły mu w drodze do Katynia. Spośród nich pragnę wymienić Pana Ryszarda Kaczorowskiego, byłego Prezydenta RP na uchodźctwie, biskupa polowego Tadeusza Płoskiego, prawosławnego arcybiskupa polowego Mirona Chodakowskiego i ewangelickiego duszpasterza polowego ks. Adama Pilcha"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:16:02+02:00
Cała Polska pogrążona jest w bólu i żałobie po śmierci Prezydenta L. Kaczyńskiego i jego żony M. Kaczyńskiej. Zginęli na służbie oddajać hołd zmarłym przed laty w Katyniu. Nic nie jest w stanie wyraził bolu jaki zostawil....
2010-04-12T17:16:24+02:00
10 kwietnia 2010 zdarzyła się wielka tragedia mianowicie Smierć naszego prezydenta Lecha Kaczyńskiego.Można stwierdzić że historia lubi się powtarzać ponieważ 70 lat temu zginęli również ludzie mądrzy ktorzy bardzo wiele znaczyli dla Rzeczpospolitej Polskiej !!
To naprawde wielka Strata.Wiele ludzi nie sprawiedliwie osądzali prezydenta za nieodpowiednie rządy ale to były niesprawiedliwe insynuacje!


mam nadzieje że pomogłam :)