Dwa samochody przejechały tę samą drogę w tym samym czasie. jeden z nich ruszył ruchem jednostajnie przyspieszonym z przyspieszeniem a=2m/s2, natomiast drugi połowe drogi przejechal ruchem jednostajnym z przyspieszeniem V1=10m/s2, a drugą polowę drogi z prędkością V2=15m/s2. Jaką drogę przejechał każdy z samochodów?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T12:58:57+01:00
T= v /a
t = 10 m/s / 2m/s²
s= v * t
s = 10 m/s * 5s = 50m
s= 15 m/s * 5s = 75 m

sc = 50m + 75m = 125 m
każdy przejechał 125 m
2 4 2
2009-11-04T17:13:33+01:00
T = v /a
T = 10 m/s / 2m/s (do potegi 2)
S = v x t
S = 10 m/s * 5s = 50m
S = 15 m/s * 5s = 75 m

Sc = 50m + 75m = 125 m
ODP każdy przejechał 125 m
2 3 2