Przetłumacz:
1. Czy uczycie się niemieckiego ?
2. Czy chętnie tańczysz ?
3. Pochodzimy z Polski.
4. Czy uprawiasz sport ?
5.Czy chętnie chodzicie do kina ?
6. Cz chodzisz na koncerty ?
7. Klaus nie gra w szachy.
8. Czy słuchacie muzyki ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:21:46+02:00
1. lernt ihr ein Deutsche?
2. tanzt du gerne?
3. wir kommen.
4. Sport treiben du? Geht
5.Czy ihr gerne in ein Kino?
6. gehst Cz du zu Konzerten?
7. Klaus Schach spielen.
8. Musik hören ihr?
1 1 1
2010-04-12T17:22:05+02:00

Haben Sie Deutsch gelernt?
Tanzen Sie gern?
Wir kommen aus Polen.
Wussten Sie Sport treiben? Gefällt Ihnen gehest ins Kino?
Wussten Sie gehen zu Konzerten?
Klaus nicht Schach spielen.
Hörst du Musik?
1 1 1