Odpowiedzi

2010-04-12T17:25:28+02:00
1.Przez Mękę,Śmierć i Zmartwychwstanie otrzymaliśmy łaskę do zbawienia.
2.Uczył to aby ludzie spostrzegli jego miłość do nas i aby uwierzyli że jest Synem Bożym.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:34:31+02:00
1. Poprzez śmierc Jezusa możemy wejśc do królestwa niebieskiego.
2. "Tak bowiem Bóg Umiłował świat, że zesłał swego syna jako zbawiciela aby każdy kto w Niego wierzy nie zginął ale miał życie wieczne."(J3,16)
4 3 4