.Proszę o rozwiażanie tych zadań dla mojego kuzyna ja obecnie nie ma czasu,a musze mu jakoś pomóc bo jego mama jest wdową i ma dużo obowiązków na głowie a on nie rozumi matmy;/
DUŻO PKT DO ZDOBYCIA !PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZE ODPOWIEDZI<prosi>;]
tuzin to12,mendel to 15,kopa 60. a) tuzin-jaki to procent kopy,a jaki to procent mendla b) mendel - jaki to procent kopy ,a jaki to procent tuzina..
17:19:22
1.tuzinto12,mendel to 15,kopa 60. a) tuzin-jaki to procent kopy,a jaki to procent mendla b) mendel - jaki to procent kopy ,a jaki to procent tuzina..
17:19:23
1.tuzinto12,mendel to 15,kopa 60. a) tuzin-jaki to procent kopy,a jaki to procent mendla b) mendel - jaki to procent kopy ,a jaki to procent tuzina..
17:19:23
1.tuzinto12,mendel to 15,kopa 60. a) tuzin-jaki to procent kopy,a jaki to procent mendla b) mendel - jaki to procent kopy ,a jaki to procent tuzina..
jak widac nawet czas wysłania wiadomosci z gg mi sie skopiował xD

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:24:44+02:00
A)tuzin to
12/15 * 100% = 80% mendla
12/60 * 100% = 20% kopy

b)mendel to
15/60 * 100% = 25% kopy
15/12 * 100% = 125% tuzina
4 5 4
2010-04-12T17:26:44+02:00
12/60*100%=20%
12/15*100%=80%
b
15/60*100%=25%
15/12*100%=125%
4 5 4