Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:25:50+02:00
EFEKT SZKLARNIOWY (CIEPLARNIANY)
HAŁAS
KWAŚNE DESZCZE
NIEKONWENCJONALNE ŹRÓDŁA ENERGII
ZANIECZYSZCZENIA GLEBY
ZANIECZYSZCZENIA WÓD
2010-04-12T18:24:16+02:00
No z pewnością zagrożenia kwaśnymi deszczami, przenoszące się zanieczyszczenia powietrza z obszarów bardziej zagospodarowanych. Człowiek ze swoją "działalnością" skutecznie może zniszczyć całą piękną przyrodę, stawiając budynki, wjeżdżając tam samochodami, właśnie dlatego nad Morskie Oko w górach nie można było wjeżdżać samochodem, tyle turystów w Tatrzańskim Parku Narodowym. Zanieczyszczenia śmieciami.
Ewentualna możliwość zanieczyszczeń gleb, wód.