Odpowiedzi

2010-04-12T17:33:13+02:00
0,1(2x-3)-(0,3x-1)>0,4(x+2)+0,2
0,2-0,3-0,3x+1>0,4x+0,8+0,2
0,2x-0,3x-0,4x>0,8+0,2+0,3-1
0,5x>0,3
x>3/5
2010-04-12T17:34:11+02:00
0,2x-0,3-0,3x+1>0,4x+0,8+0,2
0,2x-0,4x-0,3x>0,8+0,2+0,3-1
-0,5x>0,3/ : (-0,5)
x<-3/5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:39:09+02:00
0,1(2x-3)-(0,3x-1)>0,4(x+2)+0,2
0,2x-0,3-0,3x+1>0,4x+0,8+0,2
0,2x-0,3x-0,4x>0,8+0,2+0,3-1
-0,5x>0,3 /0,5
-x>3/5 (trzy piąte)
x<3/5 (trzy piate)

Proszę :)