Odpowiedzi

2010-04-12T17:25:47+02:00
1. Można grać z przyjaciółmi w gry zespołowe (koszykówka, piłka nożna) lub zapisać się do jakiegoś klubu i trenować. Zależy kto co lubi ;)

2.śniadanie -> Szkoła ->obiad -> trening piłki nożnej -> kolacja -> bieganie - > sen
2010-04-12T17:26:53+02:00
11:00- idę na trening piłki nożnej.
14:00- idę biegać na stadion
17:-00- idę na 1h na basen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:30:56+02:00
7:00 wstaję,
7:10 ubieram się, myję zęby, czeszę się
7:30 jem śniadanie
8:00 - bieg
8:30 ćwiczenia rozciągające
9:00 spacer po lesie
9:30 powrót do domu
10:00 2 sniadanie
10:30 czytanie ksiązki
11:00 prace domowe
12:00 brzuszki ( 100 )
13:00 obiad
14: 00 - gra w siatkę
16:30 spacer
17:00 podwieczorek
17:30 Tv
18:30 Komp.
19:00 - cwiczenia
20:00 kolacja
20:30 nauka
22:00 kąpiel
22:30 sen