Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:38:36+02:00
1.Trzymać z dala od małych dzieci.
2.Po skończeniu prasowania wyjąć wtyczkę z gniazdka.
3.Nie dotykać gorącej blachy.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T17:39:44+02:00
Wyłączać żelazko po wyprasowaniu z prądu
uważać żeby się nie oparzyć
trzymać z dala od najmłodszych
1 1 1
2010-04-12T17:39:50+02:00
ZASADY:
1.Pamiętać o wyłączeniu żelazka po skończonym prasowaniu.
2.Nie dotykać gorącego żelazka.
3. Odkładać je w bezpieczne miejsce.
1 1 1