Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:44:02+02:00
A-b=12
a/b=2 1/3

a=12+b
a/b=2 1/3

12-b/b=2 1/3 /*b
12-b=7/3b
12=7/3b - b /*3
36=4b
b=9
a=12+9
a=21
p=ab p=189cm2
2010-04-12T17:48:19+02:00
Dane:
a-b=12
a/b=2*1/3

a=12+b
(12+b)/b =2*1/3
a=12+b
12+b= 7/3b
a=12+b
12*3/7+3/7b=b
a=12+b
36/7+3/7b=b
a=12+b
36/7=4/7b
36/7*7/4=b
b=9


a-b=12
a-9=12
a=21


myślę że doś jasno to wszystko rozpisałem