Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T12:58:28+01:00
Internet może być podstawowym środkiem komunikacji w przyszłości ponieważ jest coraz bardziej dostępny zarówno w miastach jak i na wsi.Komunikowanie się przez internet jest szybkie,łatwe i tanie.Możemy już nie tylko rozmawiać,pisać do siebie ale również przesyłać zdjęcia,dokumenty i załatwiać różne formalności począwszy od banku po operatorów komórkowych.
23 4 23
2009-11-04T13:00:12+01:00
Ponieważ papier nie bedzie dostępny,albo bedzie bardzo drogi i tylko przez internet możan wysyłać lisy.I wszystko bedzie komputerowe.
Chyba o to ci chodziło:)
9 2 9
2009-11-04T13:01:47+01:00
Droga Gabrysiu!

Wczoraj czytałam w gazecie, ze co druga osoba ma internet. Czyż to nie super, prawda?? Wyczytałam też , ze niedlugo to wogole nie bedzie mozliwosci wysylania listów! masakra! Lubię internet, ale bez przesady!Co to sie dzieje na swiecie! A ty co o tym myslisz/?

Odpisz wkrotce
Karolina
6 2 6