Odpowiedzi

2010-04-12T17:47:07+02:00
Okulista ocenia wade wzroku u człowieka, a optyk produkuje szkiełka do okularów i montuje je z oprafkami.
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:55:22+02:00
Praca okulisty polega na zbadaniu wzroku udzielaniu rad dotyczacych ich oczy wykrywaniu wykrywaniu różnego rodzaju wad oczu jeśli to konieczne przepisywaniu odpowiednich okularów lub szkieł kontaktowych . Zawód opytka polega przede wszystkim na projektowaniu i wykonywaniu okularów korekcyjnych . Optyka jest odpowiedzialny za właściwe odczytywanie recept umożliwiających odpowiednie dobranie i dopasowanie szkieł i oprawek .Oprócz tego do jego obowiązków należa różnego rodzaju naprawy i spżadaż produktów optycznych .
78 2 78