Odpowiedzi

2009-11-04T13:12:54+01:00
Rozpuszczalność równa 25 g oznacza, że w 100 g rozpuszczalnika (np. wody) można maksymalnie rozpuścić 25 g substancji.

W naszym przypadku m subst. = 25 g
masa rozpuszcz. = 100 g
masa roztworu = 125 g

Cp = (25 g * 100 %) / 125 g = 20 %

Pozdro))

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T14:06:53+01:00
Ms - 25g

skoro mamy podana temperature to mozemy rowniez odczytac ze to 25g rozpuszcza sie w 100g wody.

wiec mr (masa roztworu) = ms + mw = 25g + 100g = 125g

Cp=ms*100% / mr
CP = 25G*100%/125G
CP=20%
czyli prawidłowa odp to odp C ;D