Daję wszystko co mam, poniewaz kompletnie nie umiem odpowiedziec na to pytanie! Dostalam za brak pracy domowej juz dwie pały! Pomóżcie!

Zad.1
Napisz w jakich dniach odmawia sie poszczególne tajemnice różańcowe:
radosne-
bolesne-
chwalebne
światła

Dzieki!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T13:07:30+01:00
Miałam to niedawno!
;D

radosne-pon. i sob.
bolesne-wt. i pt.
chwalebne- śr. i nd.
światła - czw.

:D
1 5 1
2009-11-04T13:08:39+01:00
Tajemnice Radosne - Poniedziałek i Sobota

Tajemnice Światła - Czwartek

Tajemnice Bolesne - Wtorek i Piątek

Tajemnice Chwalebne - Środa i Niedziela




1 5 1
2009-11-04T13:10:11+01:00
Radosna-poniedzialek , sobota
bolesne- wtorki i piatki
chwalebne-sroda niedziela
swiatla-czwartki
1 1 1