Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:55:34+02:00
4x+5x=432
9x=432/:9
x=48

48*4=192
48*5=240
192+240=432

Odp. Dziewczyn jest 192, a chłopców 240.
2010-04-12T18:01:53+02:00
X-chłopcy -240
240-x-dziewczyny-192


hhehe.. ostatnio to na lekvji robiliśmy ;-)
4/5=432-x/x
4razyx=5(432-x)
4x=2160-5x
4x+5x=2160
9x=2160/:9
x=240

spr:
4/5=432-240/240
4x240=5(432-240)
960=5x192
960=960
Odp:Chłopcoów jest 240, dziewcząt 192.
2010-04-12T18:05:02+02:00
4+5=9
432/9=48
Dziewczyny: 4*48=192
Chłopcy: 5*48=240