Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T17:57:50+02:00
Należy je przechowywać w suchych miejscach po gdy zrobią się wilgotne szybciej się psują. Po prostu szybko chłoną wilgoć z otoczenia.
Produkty przechowujemy w chłodziarkach aby zapobiec ich psuciu ściślej zachamować rozwój drobnoustrojów chorobotwórczych. Dzięki temu produkty przechowywane w chłodziarce mogą dłużej leżeć i pozostaną świeże niż te które leżą np. na stole w tem. otoczenia.
12 3 12
2010-04-12T18:00:55+02:00

a)Dlatego że Np. mą ka czy też kasza pod wpływem wilgoci może nawet spleśnieć dlatego wszystko trzeba przetrzymywać w suchych miejscach
b)dlatego że niższa temperatura przedłuża termin ważności

9 3 9