Rozwiń myśl:

Matka potrafi lepiej ocenić niż zwykła kobieta przychodząca szorować podłogi

Ludzie ubożsi mają zawsze to pocieszenie, że mogą sobie pomarzyć o tylu rzeczach


to są myśli Ani Shirley. Proszę tylko o dobre odpowiedzi.

2

Odpowiedzi

2010-04-12T18:04:16+02:00
1.Matka potrafi lepiej ocenić niż zwykła kobieta przychodząca szorować podłogi :
Mówi o tym że kobieta która jest matka potrafi lepiej ocenić sytuacje ponieważ więcej w życiu przeszła.


2. Ludzie ubożsi mają zawsze to pocieszenie, że mogą sobie pomarzyć o tylu rzeczach :

To znaczy że ludzie którzy są biedny z reguły nie mają tego czego by chcieli. Więc mogą marzyć o wszystkich rzeczach jakie chcieli by posiadać a na pewno jest ich bardzo wiele.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:20:01+02:00
1. Matka zna bardzo dobrze swoje dziecko, i wie co jest w nim dobre i co jest złe, a kobieta przychodząca szorować podłogi nie zna tego dziecka i gdy zobaczy jeden zły uczynek mówi o nie nim źle jak tak wcale nie jest.

2. Ludzie bogaci wszystko mają i niczego im nie brakuje. Nie zwracają uwagi na jakieś piękne miejsca bo to czego pragną i tak będą mieli. Ludzie ubożsi mogą marzyć o takich rzeczach których nie mają i to im sprawia wielką przyjemność.
1 5 1