Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T17:56:45+02:00
30km=3000000cm
30000000cm:4=750000cm-skala
11 4 11
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T17:57:32+02:00
Rzeczywistość=30km-3000000cm
na mapie=4 cm
3000000:4=750000
skala=1:750000
8 4 8
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T18:03:36+02:00
30 km = 30 000 m = 3 000 000 cm

1 - 3 000 000
4 - x

x =3 000 000 * 4 = 12 000 000 cm

SKALA

1 : 12 000 000


5 3 5