Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:01:19+02:00
Okres Wielkanocy to czas ważny dla każdego chrześcijanina.Mamy wtedy czas dla rodziny,święcimy Wielkanocne pokarmy i jemy wspólnie Wielkanocne śniadanie.
W te święto także przygotowujemy się do zmartwychwstania Pana Jezusa (ble ble ble)...
3 3 3
2010-04-12T18:02:10+02:00
Okres wielkanocny ma dla mnie takie znaczenie że :
- moge sie wyciszyć,
-moge pomyśleć nad swoim zachowaniem,
-moge poprawić swoje zachowanie,
-moge nauczyć się być wolontariuszem,
-moge stać się ze złego człowieka na dobrego,
-moge pogodzić się z przyjaciółmi,
-moge przeprosić osoby którym wyżądziłąm jakąś krzywde.\



mam nas=dzieje że pomogłam