Z.1 zastosuj w zdaniach podane wyrazy ma byc 6 zdan:nieco,niektorzy,niejeden,nieraz,niekiedy,niewiele
z.2 zmien znaczenie podanych zdan uzywajac partykul czy,no,-że,niech,by,nie.Kazdej z nich mozesz uzyc tylko raz
a)ciebie mialem na mysli
b)ojciec potrafi go naklonic
c)lubisz lody owocowe
d)napisz do babci
e)marek dzisiaj zmwya po kolacji
f)odpowiedz na moje pytanie...

3

Odpowiedzi

2010-04-12T18:10:37+02:00
Nieraz zdarza mi się nie odrobić lekcje. Niekiedy dostaje za to szlaban. Jeśli odrobię zawsze mam niejeden błąd ortograficzny. Niektórzy śmieją się ze mnie za to. Nieco później mnie za to przepraszają. Niewiele czasu jednak się gniewam.

a drugiego nie rozumiem
2010-04-12T18:17:45+02:00
To pierwsze na górze może byc. xd
a to drugie to:
a)nie Ciebie miałem na myśli
b)ojciec potrafiłby go nakłonic
c)czy lubisz lody owocowe
d)napiszże do babci
e)niech marek dzisiaj zmywa po kolacji
f)no odpowiedz na moje pytanie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:24:01+02:00
Zad.1
Proszę o nieco więcej cukierków.
Niektórzy ludzie są dziwni.
Niejeden raz widziałam tego chłopca.
Nieraz chodziłam do kina.
Niekiedy oglądam telewizję.
Niewiele dziewczyn mnie lubi.
zad.2
nie ciebie miałem na myśli
że ojciec potrafi go nakłonić
czy lubisz lody owocowe
no, napisz list do babci
niech Marek dzisiaj zmywa po kolacji
1 5 1