DOPISZ RODZAJNIKI Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO DO PODANYCH WYRAZÓW
[ do tych do których to pasuje ]

Mehrfamilienhaus
Schaden
Nachbarin
Die Wohnungstür
strömte
gab
Stunden
Zentimeter
Schnulzenmusik
träumend
Hausbesitzer
verliebst
Wiederholten
Male
offensichtlich
Ladenbesitzer
Kunden
Mehrmals
Schaufenster
Grimassen
Kellnerin
vermutet
Zeitdruck
vergessen
kehrte
Kickschuhen
gewöhnlich
verlor
völlig
Baum
ungeklärten
verliebt
Zwergkaninchen
Verantwortlich
Besitzerin
Waschen
Kaninchen
regelmäßig
davon

2

Odpowiedzi

2010-04-12T18:03:40+02:00
Die der das das die die der der die das die die der der der das die das das die die die der die der
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-12T18:49:21+02:00
Das Mehrfamilienhaus
Die Wohnungstür
die Stunden
der Zentimeter
die Schnulzenmusik
der Hausbesitzer
der Male
der Ladenbesitzer
die Kunden
der Schaufenster
die Kellnerin
der Zeitdruck
die Kickschuhen
das Baum
der Zwergkaninchen
die Besitzerin
der Kaninchen

Reszta bez rodzajnika^^