Odpowiedzi

2010-04-12T18:04:31+02:00
Twoja droga do sławy
ile płyt sprzedałeś/łaś
czy lubisz swoich fanów
czy bycie gwiazdą jest ciężkie
co robisz w wolnym czasie
jaką ze swoich piosenek najbardziej lubisz'
gdzie chciałabyś/łbyś pojechać
6 4 6
2010-04-12T18:05:20+02:00
1. Jak się czujesz w roli gwiazdy?
2. Czy ciężko być gwiazdą?
3. Jak zwalczasz stres albo czy wogóle masz stres przed występem?
4. Jak spławiasz dziennikarzy?

5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:48:54+02:00
- Czy jako gwiazda na ekranie i osoba rozpoznawalna martwisz sie o przyszłość ?
- Z jakiej przyczyny zrezygnowałabyś z kariery?
- Czym jest dla Ciebie ten zawód? Czy to był twój wybór, którego nie żałujesz?
- Czy na natrętnych wielbicieli i dziennikarzy masz sposób?
- Jak się czujesz przed kamerą ? Czy bycie gwiazdą jest dla ciebie spełnienie marzeń?
- Czy bycie gwaiazdą jest trudne?
- W jakim stopniu ważna jest dla Ciebie kariera ?
- Co w Twojej zawodzie lubisz ?
8 3 8