Odpowiedzi

2010-04-12T18:08:40+02:00
Pragnę złożyć najszczersze kondolencje z okazji tragedii pod Smoleńskiem. Jest to trudna sytuacja dla nas wszystkim. Każdemu z nas jest bardzo przykro. Miejmy nadzieję, że Polska zostanie oddana w dobre ręce.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:16:42+02:00
DROGI PREZYDENCIE RP!
słyszałem/łam o tym strasznym wypadku. Chce wręczyć Ci najszczersze kondolencje. Wiem, że to puste słowa, ale tam zginęli ludzie i wiem co pan teraz przeżywa. Ból, smutek, cierpienie to siedzi u Pana głęboko w sercu. Ta tragedia wcząsnęła całym światem. Każdy to odczuwać inaczej. Pan-panie prezydencje musi czuć wyjątkowy smutek i utratę drugiej części serca. Chcę żeby pan wiedział, że jestem z panem całym sercem i duchem.

;) lub cos w tym stylu