Muszę napisać Zaproszenie na moje 17 urodziny w zaproszeniu mają się znajdować podstawowe wiadomości gdzie się odbędzie o której godzinie itp itd ;) to jest początek mojej nauki języka niemieckiego więc najlepiej by było gdyby zaproszenie było napisane dość prostym językiem i proszę nie kopiować zaproszeń które znaleźliście w google bo mi za bardzo nie odpowiadają ;) list potrzebuję na jutro więc proszę o szybką odp.

2

Odpowiedzi

2010-04-12T18:10:32+02:00
Ich lade Sie zu meinem 17. Geburtstag.
Welche wird am Tag ........ ....... gehalten werden in .........
Wir sehen uns auf der Party.

Zapraszam na moje 17 urodziny.
Które odbędą się dnia ........o godzinie ....... w .........
Do zobaczenia na imprezie.

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:11:31+02:00
Der geachtete Lukas!
Herzlich lade ich dich ein auf meines 17. die Geburtstage. Sie werden stattfinden 29. des Aprils 2010 Jahr. Während der Restaurierung 'valentino', um die Stunde 19.00. Du kannst mit der Begleitperson ankommen ;)

dein Freund - Krzyś.


pozdrawiam :)