Odpowiedzi

2010-04-12T18:08:13+02:00
2010-04-12T18:08:16+02:00
2*85zł=170zł ile kosztują dwie rakiety tenisowe
85zł-9zł=76zł o ile była drozsza rakieta od ksiązki
10-2=8 o ile było wiecej ksiazek od rakiet
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:13:21+02:00
Pyt.1) Ile kosztowały rakiety?
2 * 85= 170


pyt.2) O ile droższa była rakieta od książki?
85-9= 76

pyt.3) Ile więcej książek niż rakiet kupiono dla każdego uczestnika osobno?
10-2=8
1 5 1