Odpowiedzi

2009-11-04T13:54:57+01:00
Trojkaty:
rownoboczny
rownoramienny
roznoboczny
rozwartokatny
prostokatny
trojkat pitagorejski (czyli taki ktory ma katy 30, 60 i 90)
czworokaty:
kwadraty
prostokaty
deltoidy
romby
rownolegloboki
trapezy: rownoramienny, prostokatny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-04T13:56:01+01:00
TRÓJKĄT ZE WZGLĘDU NA BOKI :
równoboczny , równoramienny , różnoramienny

TRÓJKĄT ZE WZGLĘDU NA KĄTY :
prostokątny, rozwartokątny, ostrokątny

Czworokąty:
trapezy,
równoległoboki,
prostokąty,
deltoidy,
romby,
kwadraty
1 4 1
2009-11-04T14:08:03+01:00
Klasyfikacja trójkąta ze względu na boki:
- równoboczny
- równoramienny
- różnoboczny
Klasyfikacja trójkąta ze względu na kąty:
- ostokątny
- prostokątny
- rozwartokątny

Klasyfikacja czworokątów:
- trapez
- równoległobok
- prostokąt
- romb
- kwadrat
- trapezoid
- deltoid