Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:14:50+02:00
Ja jestem pracowity jak pszczola poniewaz robie zadania domowe, pomagam mamie w sprzataniu i gotowaniu, pilnie sie ucze ,sprzatam pokoj jestem grzeczny itp.


sorry ale nie wiem czy to masz dobrze zrobione a reszte musisz sam napisac bo to tylko rozwiniecie jest
3 1 3
2010-04-12T18:15:23+02:00
Pracowitym jak pszczoła moze byc np mama . Po ciężkim dniu pracy wraca do domu. musi ugotowac obiad, czasem więc jej w tym pomagam. Często też musi okrzesać młodsze rodzeństwo. według mnie to najbardziej pracowita osoba jaką dotychczas spotkałam.

Trochę krótkie, ale mam nadzieje że się przyda XD
3 2 3