Przekształć zdania pojedyncze na zdania złożone podrzędnie okolicznikowe.

1.Pomimo braku czas wziął udział w konkursie matematycznym.
2.Cieszył się z powodu wygrania wycieczki do Grecji.
3.Po zakończeniu zajęć poszedł do biblioteki.
4.Udał się tam w celu zgromadzenia odpowiednich materiałów.

Proszę o rozwiązanie :)

2

Odpowiedzi

2010-04-12T18:21:11+02:00
1.Wziął udzial w konkursie, chociaz nie mial czasu.
2.Cieszyl sie, gdy wygral wycieczke do Grecji.
3.Poszedl do biblioteki, gdy skonczyly die zajecia.
4.Udal sie tam, zeby zgromadzic odpowiednie materialy.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T18:26:17+02:00
1.Wziął udział w konkursie matematycznym mimo braku czasu.
2. Cieszył się, gdy wygrał wycieczkę do Grecji.
3.Poszedł do biblioteki, gdy zakończył zajęcia.
4.Udał się tam, by zgromadzić odpowiednie materiały.
5 4 5